16 травня 2016

  • ТРАВЕНЬ 2016
ПнВтСрЧтПтСбНд ПнВтСрЧтПтСбНд

ПУБЛІКАЦІЇ

Forbes рекомендує: куди піти 16-22 травня

Forbes рекомендує: куди піти 16-22 травня

Українські художники розмовляють один з одним про мистецтво, найкраще американське інді-кіно в рамках п'ятого фестивалю «Незалежність», нічна програма в Національному художньому музеї та інші події тижня

38300
Ефективна перевалка

Ефективна перевалка

Як зерновий термінал на Азовському морі збільшив перевалку на 30%, просто змінивши систему мотивації співробітників

77730
Куди поїхати навесні: М'янма

Куди поїхати навесні: М'янма

Що подивитися в країні, яка зовсім недавно відкрила двері туристам

58350

"ФОТОГАЛЕРЕЇ

Рейтинг найдорожчих брендів світу-2016

Редакція американського Forbes опублікувала рейтинг 100 найдорожчих брендів світу.
У шостий раз поспіль рейтинг очолила компанія Apple. За підрахунками Forbes, вартість бренду Apple виросла за рік на 6% і склала $154,1 млрд у 2016 році. Щорічно компанія витрачає на рекламу $ 1,8 млрд.
За нею йде Google з витратами на рекламу $3,2 млрд і вартістю бренду $82,5 млрд, що виросла на 26%.
Замикає трійку лідерів компанія Microsoft, що витрачає на рекламу $1,9 млрд на рік і вартістю бренду, що виросла на 9% та склала $75,2 млрд у 2016 році.

* При підрахунку редакція враховувала прибуток компаній за останні три роки і коефіцієнт впливу бренду на прибуток в різних галузях. Тому що у споживчих товарів класу «люкс» бренд значно впливає на прибуток, чого не можна сказати про нафтові та авіакомпанії.

343930

ПОГЛЯД

Борис Тизенгаузен

Нова політична мода: чому світ рухається від корупції до лобізму

І що потрібно зробити Україні, щоб поміститися в цей тренд

906211
Маргарита Черненко

Як визначити правильний вектор розвитку компанії

Які глобальні тренди потрібно враховувати при розробці стратегії і якими інструментами для цього користуватися

38490
Ерік Райнерт

Українські реформи: магічні слова чи реальність

Де працювати кваліфікованим молодим фахівцям, якщо Україна буде лише аграрною країною?

35170

НОВИНИ

ТАКОЖ У WOMAN
Новий алфавіт: Mercedes-Benz представив нові позаш
Новий алфавіт: Mercedes-Benz представив нові позаш

Що нового, крім літер у назві, з’явилося у свіжих моделях авто

FORBES У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ