Volin
Появі ювелірного бренду Volin передували вісім років роботи його засновника, дизайнера Олега Воліна, з дорогоцінними каменями. Поїздки на їхні родовища – Памір, Шрі-Ланка, Бірма і Таїланд – чергувалися з участю в міжнародних виставках у Гонконзі, Мюнхені та Нью-Йорку. Серед клієнтів Воліна були такі ювелірні бренди, як Hemmerle (Німеччина) і Anna Hu (США).
Володіння рідкісними і красивими каменями дало можливість створити першу ювелірну колекцію, після якої були ще декілька. Олег Волін хотів показати, що з дорогоцінними каменями можна зробити прикраси, які стануть арт-об'єктами. Він зробив ставку на природні форми матеріалів і чисті, майже архітектурні лінії у стилістиці біо-тек у дизайні. Сполучення ебенового дерева і золота, матованого оксамитового срібла і дорогоцінних каменів, чорного золота і каменів молочного відтінку, топазів, огранених у формі куба, з білим золотом, дерева горіха з діамантами – саме такі прикраси народжуються в компанії Volin. Ювелірний бренд існує лише з 2014 року, проте прикраси від Volin уже встигли серйозно зацікавити американських баєрів: з літа 2015-го вироби можна придбати в Нью-Йорку.
Ювелірна справа сьогодні відкритіша для несподіваних матеріалів і форм.
В Україні з'являється дедалі більше нових ювелірних брендів, дизайнери яких не бояться найрадикальніших експериментів.
Forbes вибрав трійку найцікавіших із них.