Прем'єри тижня: «По той бік дверей» і «Три дев'ятки»

У прокат вийшли фільм жахів і кримінальний трилер про те, що деякі вчинки потрібно обмірковувати ретельніше
Прем'єри тижня: «По той бік дверей» і «Три дев'ятки»
Кадр із фільму «Три дев'ятки»
Фото kinopoisk.ru

3 березня в український прокат вийшли фільм жахів «По той бік дверей» і детективний трилер «Три дев'ятки». Обидві стрічки побудовані на жанрових кліше. Проте якщо у випадку з фільмом жахів такий хід виглядає провально, то кривавий трилер про продажних поліцейських – подекуди навіть виграє.

«По той бік дверей»

Молоде подружжя Марія (Сара Вейн Келліс) і Майкл (Джеремі Сісто), приїхавши якось у відпустку в Індію, вирішує залишитися тут жити. Через шість років у них двоє дітей і налагоджений побут. Та однієї миті сімейне щастя руйнується: Марія з двома дітьми потрапляє в автокатастрофу, встигає врятувати дочку, а старший син гине.

Убита горем мати не знаходить собі місця, звинувачуючи у трагедії себе, і подумує про те, щоб піти услід за сином. Домробітниця-індіанка, яка пережила колись схожу драму, вирішує допомогти і розповідає Марії про старовинний індуїстський храм. Там, зробивши деякі ритуали, можна поговорити з померлими. Але є одна умова: говорити треба через двері, відкривати які не можна в жодному разі. Звичайно, Марія зробить усе навпаки.

Вийшло щось середнє між творами Стівена Кінга і нестрашними «бульварними» фільмами жахів про вигнання злих духів. Єдиним нововведенням творців стрічки став вибір локації – індуїстський храм

З одного боку, «По той бік дверей» – із тих рідкісних фільмів жахів, які в деталях показують психологічний стан людини, що переживає трагедію. Сара Вейн Келліс, відома за ролями в серіалах «Втеча» та «Ходячі мерці», цілком справляється з роллю матері, готової заради своїх дітей на все, зокрема й на руйнування рівноваги між світами живих і мертвих.

З другого боку, ця кінострічка – результат праці цілої команди майстрів жанру хорор: продюсер – Олександр Ажа («Криваві жнива»), режисер і сценарист – Йоханнес Робертс («Проклята школа»), музику написав Джозеф Бішара («Сіністер»), а оператором був Максим Олександр ( «У пагорбів є очі», «Дзеркала»). Спробувавши зробити максимально насичений фільм – в принципі спецефекти вийшли переконливими, – вони видали збірник кліше. Вийшло щось середнє між творами Стівена Кінга і нестрашними «бульварним» фільмами жахів про вигнання злих духів. Єдиним нововведенням творців стрічки став вибір локації – індуїстський храм. Але, обмежившись його декоративністю, вони вирішили не копатися в екзотичній міфології. І були покарані за своє рішення, як, втім, і головна героїня «По той бік дверей».

«Три дев'ятки»

Банда, що складається з колишніх спецназівців і продажних копів, невдало грабує банк: у пачках грошей, які злочинці прихопили разом із паперами з сейфа глави місцевої російської мафії, вибухає фарба. Тому піти непоміченими грабіжникам не вдалося. Тим часом у мафії є нове завдання – ще складніше пограбування. Щоб його провернути, бандити придумують багатоходовий план, до якого входять «три дев'ятки» – вбивство поліцейського в перекладі зі сленгу копів. Тим більше що одному з членів банди в напарники дали новачка, який є також племінником головного детектива.

Сюжет фільму «Три дев'ятки» взагалі багато в чому побудований на заплутаних родинних і дружніх взаєминах досить великої кількості героїв. Багатьом із них доводиться вибирати між обов'язком перед друзями, напарниками і родичами – здебільшого ці дилеми досить шаблонні. Проте це ті кліше, які працюють, додаючи фільму драматизму.

Працюючи в ансамблі, актори перетворюють кримінальну історію в розповідь про те, що кожен вчинок має наслідки і є особистим вибором окремої людини

Не в останню чергу, звичайно, завдяки тому, що ці кліше відіграють чудові актори: Кейт Вінслет тут у ролі дружини і тимчасового боса російської мафії, Вуді Гаррельсон – головний детектив, Кейсі Аффлек – його племінник, а також ще десяток зірок меншого калібру, але не гірших за рівнем майстерності. Працюючи в ансамблі, вони перетворюють кримінальну історію в розповідь про те, що кожен вчинок має наслідки і є особистим вибором окремої людини.

Режисер «Трьох дев'яток» – Джон Гіллкоут, той самий, який кілька років тому зняв потужну драму «Найп'яніший округ у світі». Його нова робота до того рівня, щоправда, не дотягує: десь на двох третинах шляху його зупиняють ті ж самі кліше. Проте і ці дві третини – дуже непоганий результат, в інших руках сюжет «Трьох дев'яток» міг би перетворитися на фарс, а в Гіллкоута стрічка вийшла міцним трилером із декількома несподіваними сюжетними ходами вже майже у фіналі.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Стиль життя
Як незвичайні формати аукціонів сприяли продажам мистецтва в 2016 році
І чого світовому та українському арт-ринків чекати від 2017 року
Пішли в тираж: як пройшли перші в цьому році великі українські торги мистецтвом
І наскільки затребуваним виявився тиражний арт
Прем'єра тижня: «Велика стіна»
Навіщо дивитися новий фільм Чжана Імоу
Усі матеріали розділу
FORBES У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Коментарів 0
Увійдіть, щоб опублікувати коментар
Вибір редактора
Приватне і відверте: 5 книг грудня
Приватне і відверте: 5 книг грудня
На які новинки художньої літератури варто звернути увагу цього місяця
Як ізраїльська армія стала «кузнею стартапів»
Як ізраїльська армія стала «кузнею стартапів»
Колишні бійці загадкової ізраїльської служби кіберрозвідки – Підрозділ 8200 – створили приблизно 1000 нових IT-компаній. Саме їм Ізраїль багато в чому зобов’язаний іміджем «нації стартапів»
Ходіння по колу: як у Мінфіні переписують Податковий кодекс
Ходіння по колу: як у Мінфіні переписують Податковий кодекс
І чому депутати наполягають на проведенні разового декларування
Олігархи під підозрою: кому потрібен Архів клептократії та чому до нього потрапили тільки «обрані»
Олігархи під підозрою: кому потрібен Архів клептократії та чому до нього потрапили тільки «обрані»
Українські публічні персони готові оскаржувати дані, опубліковані в Архіві
Зараз на головній
Технічні роботи на сайті Forbes Україна
Технічні роботи на сайті Forbes Україна
Випуск матеріалів на сайті тимчасово припинено
Олександр Шлапак: «Судитися з великими боржниками банку безглуздо, оскільки ці борги не мають забезпечення»
Олександр Шлапак: «Судитися з великими боржниками банку безглуздо, оскільки ці борги не мають забезпечення»
Глава ПриватБанку - про повернення боргів колишніх акціонерів, розвиток банку та перспективи кримських вкладників
Найтемніший час перед світанком: як подолати кризу в компанії
Найтемніший час перед світанком: як подолати кризу в компанії
Які завдання ляжуть на плечі команди, а які ─ безпосередньо на власника
Колектори і юрособи: з бізнесом не церемоняться
Колектори і юрособи: з бізнесом не церемоняться
Чим відрізняється поведінка колекторських структур стосовно боржників-фізосіб і бізнесменів