Головна прем’єра в українських кінотеатрах 26 травня – казкова історія «Аліса в Задзеркаллі». З книгою Льюїса Керрола у цього фільму режисера Джеймса Бобіна («Маппети») і продюсера Тіма Бертона спільне хіба що назва та дійові особи. В іншому новий фільм – цілковито інша історія.
1875 рік. Аліса Кінґслі (Міа Васіковска) повертається до Лондона із морської експедиції в Китай, і дізнається, що корабель, котрий належав її батькові, більше не є її власністю. Жахливий вечір прикрашає поява здатного розмовляти метелика Авесалома, який показує Алісі чарівне дзеркало. Ступивши крізь нього, Аліса потрапляє у Країну чудес – аби дізнатися, що Капелюшник (Джонні Депп) втратив рештки тями з горя. Він переконаний, що його загибла багато років тому сім’я насправді жива. Й Аліса, щоб створити ілюзію реальністю, вирушає в замок Часу (Саша Барон Коен), краде у нього хроносферу й починає подорож у минуле. Там вона дізнається про складні стосунки Капелюшника з батьком, а також чому Червона королева (Хелена Бонем Картер) така зла й за що ненавидить свою молодшу сестру Білу королеву (Енн Хетевей).
Про те, що продовження стрічки 2010 року режисера Тіма Бертона «Аліса у Країні чудес» буде, стало зрозуміло після першого ж вікенду прокату казкової історії. Тоді картина з бюджетом у $200 млн зібрала $220,1 млн. Всього ж міжнародний боксофіс «Аліси у Країні чудес» склав $1 млрд із лишком. Бюджет «Аліси в Задзеркаллі» склав $170 млн, щоправда, тепер Бертон обмежився роллю продюсера. Режисером виступив Джеймс Бобін, який, втім, вирішив дотримуватися естетики Бертона. Хіба що додавши до неї трохи більше екшену.
У результаті нова «Аліса…» вийшла такою ж гарною картиною, як і попередня. У стрічці продумано все, від ґудзиків на костюмах усіх героїв, включно з другорядними, до тремтіння вусів Чеширського кота, які зникають разом із усмішкою. Якщо в попередній частині значну частину критики довелося вислухати Джонні Деппу, у виконанні якого Капелюшник вийшов гібридом Віллі Вонка з «Чарлі й шоколадної фабрики» і Джека Горобця з «Піратів Карибського моря», то в новій стрічці Капелюшник вийшов швидше другорядним персонажем, а Деппа абсолютно затьмарив Барон Коен.
Цей актор відомий із комедій – «Борат», «Бруно», «Диктатор», нещодавні «Брати з Грімзбі». Однак ще краще йому вдаються ролі, у яких комічне амплуа поєднується з драматичним бекграундом – досить згадати його епізодичну роль у «Володарі часу» Мартіна Скорсезе. А Час в «Алісі в Задзеркаллі» в його виконанні отримав ще й демонічні нотки. У результаті утерті ідіоми на кшталт «час не чекає», «час минув», «на все свій час» отримують дещо інше значення. Зовсім інше значення отримує й історія Аліси, яка помандрувала в Задзеркалля. Тепер вона – про те, що кожна мить може бути вирішальною і змінює життя назавжди, а також про те, що минуле змінити не можна, але у нього можна багато чого навчитися.