Прем'єри тижня: «Фантастичні звірі та де їх шукати» і «Франц»

У прокат виходять відгалуження історії про Гаррі Поттера і нова драма Франсуа Озона
Прем'єри тижня: «Фантастичні звірі та де їх шукати» і «Франц»
Постер до фільму «Фантастичні звірі і де їх шукати»
Фото Warner Bros. Picture

17 листопада в український прокат виходять «Фантастичні звірі та де їх шукати» за книгою Джоан Роулінг і за її ж сценарієм, а також драма «Франц» про кохання після війни від сучасного французького класика Франсуа Озона.

«Фантастичні звірі та де їх шукати»

У Нью-Йорку ─ місті, де можна знайти всі передові досягнення прогресу, від телеграфу до електрики (справа відбувається в 1920-х) ─ твориться щось дивне. Невідома темна сила, що нагадує чорний вітер з десятками очей, руйнує будинки і вбиває людей. Конгрес магів США на чолі з президентом мадам Пікері й директором служби магічної безпеки Персивалем Грейвсом (Колін Фаррелл) намагаються з'ясувати, що відбувається, і при цьому уникнути виходу з підпілля. Саме в цей складний момент у Нью-Йорк з Англії прибуває чарівник Ньют Скамандер (Едді Редмейн) із валізкою, в якій живуть десятки магічних звірів. Справжні проблеми починаються, коли парочка з них виривається на свободу.

«Фантастичних звірів...» Джоан Роулінг написала ще в 2001 році ─ як доповнення до історії про Гаррі Поттера, де книга фігурує як підручник для вихованців Гогвордсу. У 2013-му в письменниці з'явилася ідея перетворити книгу на кінотрилогію. У жовтні цього року, коли перша частина вже була закінчена, Роулінг повідомила, що у відгалуження знаменитої ─ і фінансово успішною ─ франшизи буде п'ять частин.

Для шанувальників поттеріани це хороші новини. Перша частина, яка стала сценарним дебютом Роулінг і тільки виробничий бюджет якої склав $180 млн, витримана в найкращих традиціях саги про Гаррі Поттера: багаторівневий сюжет, герої з характерами, трохи гумору, багато магії. При цій перекличці «Фантастичні звірі» ─ все ж зовсім інша історія, не про дорослішання і дотичні до нього процеси, а про прийняття різноманіття світу. Хоча глобально і поттеріана, і «Фантастичні звірі» ─ звичайно, про боротьбу добра зі злом, і зло в новій сазі на вигляд не менш привабливе, ніж раніше: головного лиходія Геллерта Гріндельвальда грає Джонні Депп. Щоправда, в першій частині він з'являється дуже епізодично, але у другій частині, обіцяють творці, розгорнеться на повну силу.

«Франц»

Прийшовши на могилу свого нареченого Франца, який загинув на фронті в 1918 році, Анна зустрічає там француза Адріена. Той представляється другом Франца ще з довоєнних часів навчання того в Парижі. Ні Анна, ні батьки її нареченого про цю дружбу нічого не чули, проте приймають Адріена як рідного: історії, які він розповідає, нехай лиш на мить, але ніби воскрешають Франца. Правда, ці нові стосунки даються сім'ї нелегко: війна тільки недавно закінчилася, майже в кожного з сусідів подружжя Хоффмайстер вона забрала когось із рідних, і французів німці продовжують вважати ворогами. До того ж, і дружба Адріена з Францем ─ зовсім не те, чим здається з самого початку.

Франсуа Озон зняв стрічку, надихнувшись фільмом Ернста Любича «Недоспівана колискова» (1932). Але якщо оригінальна картина ─ антивоєнна драма, то в Озона, як, втім, у нього зазвичай і буває, вийшла мелодрама. Частка антивоєнного пафосу у «Франца» є, але він зводиться, в основному, до міркувань про те, хто насправді відправляє солдатів воювати. Центральна лінія ─ це все ж стосунки Адріена й Анни і те, як Анна їх інтерпретує ─ і для себе, і для батьків свого загиблого нареченого.

«Франц» вийшов, з одного боку, досить типовим для Озона, майстри мелодрами і творця суперечливих жіночих персонажів. Але з іншого ─ дуже експериментальним для режисера. Озон вперше зняв фільм майже повністю німецькою, і вперше ─ на дві третини чорно-білий. Вийшло цікаво, але назвати це новим словом у режисурі складно. Прем'єра картини відбулася на Венеціанському фестивалі цього року. Фільм брав участь в основному конкурсі, але журі оцінило не французького класика, а гру Паули Беєр, яка виконала роль Анни й отримала приз Марчелло Мастроянні як найкраща молода актриса.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Стиль життя
Як незвичайні формати аукціонів сприяли продажам мистецтва в 2016 році
І чого світовому та українському арт-ринків чекати від 2017 року
Пішли в тираж: як пройшли перші в цьому році великі українські торги мистецтвом
І наскільки затребуваним виявився тиражний арт
Прем'єра тижня: «Велика стіна»
Навіщо дивитися новий фільм Чжана Імоу
Усі матеріали розділу
FORBES У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Коментарів 0
Увійдіть, щоб опублікувати коментар
Вибір редактора
Приватне і відверте: 5 книг грудня
Приватне і відверте: 5 книг грудня
На які новинки художньої літератури варто звернути увагу цього місяця
Як ізраїльська армія стала «кузнею стартапів»
Як ізраїльська армія стала «кузнею стартапів»
Колишні бійці загадкової ізраїльської служби кіберрозвідки – Підрозділ 8200 – створили приблизно 1000 нових IT-компаній. Саме їм Ізраїль багато в чому зобов’язаний іміджем «нації стартапів»
Ходіння по колу: як у Мінфіні переписують Податковий кодекс
Ходіння по колу: як у Мінфіні переписують Податковий кодекс
І чому депутати наполягають на проведенні разового декларування
Олігархи під підозрою: кому потрібен Архів клептократії та чому до нього потрапили тільки «обрані»
Олігархи під підозрою: кому потрібен Архів клептократії та чому до нього потрапили тільки «обрані»
Українські публічні персони готові оскаржувати дані, опубліковані в Архіві
Зараз на головній
Технічні роботи на сайті Forbes Україна
Технічні роботи на сайті Forbes Україна
Випуск матеріалів на сайті тимчасово припинено
Олександр Шлапак: «Судитися з великими боржниками банку безглуздо, оскільки ці борги не мають забезпечення»
Олександр Шлапак: «Судитися з великими боржниками банку безглуздо, оскільки ці борги не мають забезпечення»
Глава ПриватБанку - про повернення боргів колишніх акціонерів, розвиток банку та перспективи кримських вкладників
Найтемніший час перед світанком: як подолати кризу в компанії
Найтемніший час перед світанком: як подолати кризу в компанії
Які завдання ляжуть на плечі команди, а які ─ безпосередньо на власника
Колектори і юрособи: з бізнесом не церемоняться
Колектори і юрособи: з бізнесом не церемоняться
Чим відрізняється поведінка колекторських структур стосовно боржників-фізосіб і бізнесменів