Липень 2016

  • ЛИПЕНЬ 2016
  • Forbes №6

Підземне царство: як зобразити шахтаря і заробити на цьому

Художник Роман Мінін знайшов свою головну тему, звернувшись до знайомого з дитинства шахтарського побуту. І зробив її цікавою і для України, і для зарубіжжя

Директор торгів New Now аукціонного дому Phillips: «Через роботи молодих художників легше уявити наш сучасний світ»

Таміла Керімова — про те, чому колекціонери люблять молодих художників і скільки вони готові за них платити

Художня порада: кому віддають перевагу галеристи

Спеціально для Forbes власники провідних арт-галерей світу розповіли, чим керуються, вибираючи художника, а також поділилися баченням світового арт-ринку й основних тенденцій його розвитку

Свято популізму: чому лівацькі гасла стають все популярнішими

Сходження в розвинених країнах лідерів-популістів лише частково зумовлено економічною складовою. Справжні причини набагато складніші

Проблеми зростання: як виміряти рівень розвитку фінсектору в Україні

Все добре в міру. Ця прописна істина якнайкраще описує вплив фінансового сектору на реальну економіку, зокрема українську

Заглянути в майбутнє

Чи знайдеться місце українській економіці в четвертій промислової революції?

Вийшов за межі: як підкорити зовнішні ринки

Михайло Вашуркін вважає, що вести бізнес лише в одній країні ризиковано. Тому лідерство на внутрішньому ринку він підкріпив продажами в десятках країн світу

З полону ілюзій: як корпоративна культура допомагає бізнесу пережити важкі часи

І чому її наявність – це гарантія працездатності та ефективності компанії

Від батарейки до Макбука: як вибудувати торговельну мережу під час кризи

Змінивши до невпізнання концепцію розвитку, компанія Moyo змогла успішно закріпитися на ринку, який переживає стагнацію

Глобальний зв'язковий: як французький стартап збирається змінити світ

Sigfox розробив дешеву технологію, яка обіцяє зробити концепцію «інтернет речей» реальністю. Поки не оговталися конкуренти, компанія вже почала будувати глобальну бездротову мережу

У дусі модернізму: як стати успішним галеристом

Мартін Мюллер — про своє зібрання авангарду, про переваги колекціонерів і про те, наскільки виправданими є інвестиції в мистецтво

Створити яблучний пиріг, або Якою має бути ідеальна страва

Брайс Шуман, шеф‑кухар нью‑йоркського ресторану Betony (одна зірка Michelin), – про натхнення, акторство й секрети своєї майстерності

Власник торгової марки Mark Buxton: «Парфумерія стала популярною темою»

Марк Бакстон – про те, чому йому та колегам не обов'язково дотримуватися тенденцій

— дата публікації матеріалу на сайті
FORBES У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ