Alibaba хоче взяти $4 млрд кредиту для розширення

Китайський інтернет-гігант Alibaba Group Hodling Ltd. веде переговори з кількома банками про надання йому кредитної лінії на суму до $4 млрд для розширення діяльності, включаючи купівлю нових активів, пише The Wall Street Journal з посиланням на інформовані джерела.

За їхніми даними, на початку переговорів обговорювалася сума в $3 млрд, однак при необхідності вона може бути збільшена до $4 млрд.

Як очікується, умови видачі кредиту можуть бути узгоджені в березні.

Alibaba останні місяці активно інвестує в широкий спектр компаній − від розробника мобільних додатків і логістичних партнерів у Китаї до сервісу онлайн-платежів в Індії.

Alibaba володіє найбільшими в Китаї платформами електронної комерції, включаючи найпопулярнішу з них − Taobao. Компанія зводить на цих платформах покупців і продавців, надаючи їм різні сервіси. При цьому на Alibaba припадає 80% обороту електронної торгівлі в країні.

За матерiалами: Интерфакс-Украина
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Коментарів 0
Увійдіть, щоб опублікувати коментар
Останні новини
18:03
На Сицилії відбувається виверження вулкану Етна (ВІДЕО)
14:46
Ілон Маск відправить двох туристів у подорож навколо Місяця
13:33
Керівництво "Дельта банку" підозрюють у розкраданні 1,7 млрд грн
08:00
Польща шукатиме в Смоленській трагедії сліди «російської агресії»
22:49
У Києві обвалилася частина Шулявського мосту.
17:11
Інвесткомпанія Баффета збільшила пакет акцій Apple вдвічі
15:42
Євросоюз запровадив безвізовий режим із Грузією
14:31
В Румунії тривають масштабні антиурядові протести
12:33
Суд заарештував резиденцію президента в Криму
12:18
Відновлено виплати вкладникам Артем-банку
11:17
Суд визнав законність арешту газу компаній Онищенка
08:00
Стало відомо, коли Samsung представить Galaxy S8
07:16
Оголошено переможців кінопремії «Оскар»
18:52
У Білорусі - масові протести проти «податку на тунеядство»
11:32
Дональд Трамп відмовився брати участь у традиційній вечері з журналістами
FORBES У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ