Українці витрачають на їжу і компослуги майже 60% доходів

Загальні витрати на продукти харчування та безалкогольні напої, а також на оплату житла, води, електроенергії, газу та інших видів палива за підсумками першого кварталу 2016 року становлять 57,9% від загальної суми кінцевих споживчих витрат домашніх господарств України, повідомляють на веб-сайті державної служби статистики України (Держстат).

Згідно з повідомленням, частка таких витрат зросла порівняно з першим кварталом минулого року на 5,5 відсоткових пунктів.

Разом із тим, за даними Держстату, в першому кварталі нинішнього року порівняно з аналогічним періодом минулого року зменшилася частка витрат на алкоголь, тютюнові вироби і наркотики – із 7% до 6,3%, відпочинок і культуру – з 4% до 3, 3%, на транспорт – із 10,2% до 8,7%.

Кінцеві споживчі витрати домашніх господарств за цілями у фактичних цінах:

Без урахування тимчасово окупованих Криму і частини зони проведення АТО.

За матерiалами: Интерфакс-Украина
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Коментарів 0
Увійдіть, щоб опублікувати коментар
Останні новини
18:03
На Сицилії відбувається виверження вулкану Етна (ВІДЕО)
14:46
Ілон Маск відправить двох туристів у подорож навколо Місяця
13:33
Керівництво "Дельта банку" підозрюють у розкраданні 1,7 млрд грн
08:00
Польща шукатиме в Смоленській трагедії сліди «російської агресії»
22:49
У Києві обвалилася частина Шулявського мосту.
17:11
Інвесткомпанія Баффета збільшила пакет акцій Apple вдвічі
15:42
Євросоюз запровадив безвізовий режим із Грузією
14:31
В Румунії тривають масштабні антиурядові протести
12:33
Суд заарештував резиденцію президента в Криму
12:18
Відновлено виплати вкладникам Артем-банку
11:17
Суд визнав законність арешту газу компаній Онищенка
08:00
Стало відомо, коли Samsung представить Galaxy S8
07:16
Оголошено переможців кінопремії «Оскар»
18:52
У Білорусі - масові протести проти «податку на тунеядство»
11:32
Дональд Трамп відмовився брати участь у традиційній вечері з журналістами
FORBES У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ