Європейські компанії торгують із Кримом в обхід санкцій

Центр з дослідження корупції й організованої злочинності (OCCRP) виявив, що компанії з ЄС і далі торгують з Кримом, попри санкції, а кораблі під європейськими прапорами заходять у порти півострова.

У розслідуванні, яке опублікував OCCRP, зазначено, що, незважаючи на чинні санкції ЄС, за останні два роки в порти Криму зайшли 24 судна з прапорами країн ЄС, 43 кораблі, зареєстрованих у Євросоюзі, а також 22 судна бенефіціарів із ЄС, передає РБК.

Як приклад журналісти наводять корабель MS Sudkap, що належить німецькій компанії Krey Schiffahrts GmbH, який заходив до Керчі в липні 2014 року. Її виконавчий директор Даніель Гренземанн відмовився відповідати на будь-які запитання, згадавши лише, що фірма мала серйозні проблеми через відвідування Криму.

Інший представник німецької компанії пояснив, що кораблі нерідко використовуються іншими фірмами, які використовують їх для перевезення вантажів.

Посольство Федеративної Республіки Німеччина в Україні пообіцяло з’ясувати, як вийшло, що німецький корабель заходив до Криму в обхід санкцій. Дипломатичні представництва інших країн до запитів журналістів готовність співпрацювати не виявили. Так, посольство Греції не відповіло на запитання про танкер Kriti, який заходив до Керчі в червні 2014 року.

Посольство Румунії відмовилося визнавати відповідальність за корабель Ramzi, який заходив до Севастополя в жовтні 2015 року. Судно ходить під прапором Того, однак належить румунській компанії, якою володіє сирійський бізнесмен. У посольстві зазначили, що в Бухаресті несуть відповідальність лише за ті судна, які ходять під румунськими прапорами.

Колишній співробітник турецької групи компаній Palmali заявив, що на кораблях взагалі змінюють прапори, коли підходять до Криму. Спочатку на них вішають український прапор, а після проходження Керченської протоки змінюють його на російський.

Автори розслідування говорять і про інші порушення з боку команд кораблів. Так, вони наводять як приклад судно General, яке ходить під прапором Палау. Воно заходило в порт Севастополя за вантажем брухту, а на час перебування в російському порту відключало систему, яка дозволяє з’ясувати місцезнаходження корабля. Водночас за документами General ішов в українське місто Херсон, але в підсумку він там так і не побував

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Коментарів 0
Увійдіть, щоб опублікувати коментар
Останні новини
18:03
На Сицилії відбувається виверження вулкану Етна (ВІДЕО)
14:46
Ілон Маск відправить двох туристів у подорож навколо Місяця
13:33
Керівництво "Дельта банку" підозрюють у розкраданні 1,7 млрд грн
08:00
Польща шукатиме в Смоленській трагедії сліди «російської агресії»
22:49
У Києві обвалилася частина Шулявського мосту.
17:11
Інвесткомпанія Баффета збільшила пакет акцій Apple вдвічі
15:42
Євросоюз запровадив безвізовий режим із Грузією
14:31
В Румунії тривають масштабні антиурядові протести
12:33
Суд заарештував резиденцію президента в Криму
12:18
Відновлено виплати вкладникам Артем-банку
11:17
Суд визнав законність арешту газу компаній Онищенка
08:00
Стало відомо, коли Samsung представить Galaxy S8
07:16
Оголошено переможців кінопремії «Оскар»
18:52
У Білорусі - масові протести проти «податку на тунеядство»
11:32
Дональд Трамп відмовився брати участь у традиційній вечері з журналістами
FORBES У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ