Україна і Грузія домовилися про прискорення вантажоперевезень

Україна і Грузія на рівні урядів у рамках Міжнародного морського форуму 13 вересня в Батумі підписали угоду про організацію прямого міжнародного залізничного сполучення через порти обох країн.

Про це йдеться в повідомленні прес-служби Міністерства інфраструктури України.

«Ми сьогодні підписали дуже важливий документ, який з'єднує Україну, Грузію, Казахстан і Азербайджан на Великому Шовковому шляху. Ця ініціатива отримала нове дихання і, безперечно, має великі перспективи. Наші країни доклали багато зусиль, щоб спростити логістику, зробити транзит дешевшим, а найголовніше ─ збільшити швидкість доставки товарів, щоб це було максимально комфортно для бізнесу», ─ цитується в повідомленні голова міністерства Володимир Омелян.

Він зазначив, що в даний час вимоги ринку такі, що швидкість доставки вантажів має не менше значення, ніж ціна доставки, і все більше компаній готові до додаткових витрат, щоб товар був доставлений не за два-три місяці, а за 9-15 днів.

«У цьому році ми повинні довести швидкість проходження контейнерів з Китаю до західних кордонів України до 9-10 діб», ─ підкреслив В.Омелян.

За словами міністра, переговори про введення наскрізного тарифу і спрощення митних процедур тривають.

«Сподіваюся, в цьому році ми завершимо формальності і з наступного року перейдемо безпосередньо до поставок. Є висока зацікавленість з боку країн ЄС. Для України це не тільки економічний, а й політичний проект. Ми повинні бути незалежними від настроїв окремої країни. Ми повинні запустити процедуру таким чином, щоб вантаж доставлявся вчасно і за будь-якої погоди ─ як політичної, так і економічної», ─ додав міністр.

Як повідомлялося, Міністерство економічного розвитку і торгівлі спільно з Мінінфраструктури заявляли про намір узгодити графік відправлення поромів з порту «Чорноморськ» (Одеська обл.) у Батумі і Поті, щоб уникнути затримок транспортування вантажів.

За інформацією МЕРТ, торгова агресія з боку РФ призвела до істотного збільшення навантаження на альтернативний маршрут доставки українських експортних товарів на ринки збуту в країни Центральної Азії.

На вищевказаних маршрутах працюють два оператори: українська судноплавна компанія «Укрферрі», в розпорядженні якої ─ три пороми місткістю 50 універсальних залізничних вагонів і 50 великовантажних автомобілів ТIR, а також болгарська судноплавна компанія Navibulgar з двома поромами місткістю 108 вагонів або 100 великовантажних автомобілів.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Коментарів 0
Увійдіть, щоб опублікувати коментар
Останні новини
18:03
На Сицилії відбувається виверження вулкану Етна (ВІДЕО)
14:46
Ілон Маск відправить двох туристів у подорож навколо Місяця
13:33
Керівництво "Дельта банку" підозрюють у розкраданні 1,7 млрд грн
08:00
Польща шукатиме в Смоленській трагедії сліди «російської агресії»
22:49
У Києві обвалилася частина Шулявського мосту.
17:11
Інвесткомпанія Баффета збільшила пакет акцій Apple вдвічі
15:42
Євросоюз запровадив безвізовий режим із Грузією
14:31
В Румунії тривають масштабні антиурядові протести
12:33
Суд заарештував резиденцію президента в Криму
12:18
Відновлено виплати вкладникам Артем-банку
11:17
Суд визнав законність арешту газу компаній Онищенка
08:00
Стало відомо, коли Samsung представить Galaxy S8
07:16
Оголошено переможців кінопремії «Оскар»
18:52
У Білорусі - масові протести проти «податку на тунеядство»
11:32
Дональд Трамп відмовився брати участь у традиційній вечері з журналістами
FORBES У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ