PSA Group, виробник автомобілів Peugeot та Citroen, вивчає можливість придбання європейського бізнесу General Motors, повідомляє Bloomberg.
GM та французький автовиробник ведуть переговори щодо численних стратегій співпраці, зокрема продажу Opel компанії PSA. Не виникає жодних сумнівів, що угоди буде досягнуто.
Ціна за Opel, разом із його британським підрозділом – брендом Vauxhall ─ може сягнути 16 мільярдів євро.
«Opel ─ стратегічно важлива для PSA покупка, яка неабияк збільшить її вплив на європейський ринок автомобілів», ─ пояснює Хосе Асуменді, аналітик J.P. Morgan.
Це вже друга спроба двох автогігантів співпрацювати. Угода 2013 року не стала успішною.
Купівля Opel дозволить створити виробника, який покриє 16% європейського ринку автомобілів, випереджаючи Renault SA, і стане другою за величиною автогрупою регіону після Volkswagen AG.
Обидва автовиробники пройшли через болісні перетворення в останні роки. GM, який втратив близько $20 млрд в Європі з 1999 року, закрив завод у Бохумі, Німеччина, ─ перший автомобільний завод, що закрився в країні з часів Другої світової. В той час як PSA закрила об’єкт у паризькому передмісті Ольне. Ці кроки допомогли вирішити проблему надлишкових потужностей. Двоє виробників в основному націлені на аналогічних клієнтів на висококонкурентному європейському авторинку.
Brexit теж додав нових проблем для GM в Європі. Компанія зазнала збитків у розмірі $257 млн в 2016 році, пов’язаних із виходом з Євросоюзу. GM, яка контролює Opel з 1929 року, багато років намагається зробити цей підрозділ прибутковим на тлі зростання конкуренції з боку подібних Hyundai Motor Co. і Skoda від VW.