Мобільний світ: Україна наполегливо вписується у світову географію IT-ринку

441080
3 Червня 2016, 14:00
Найяскравіші моменти конференції з мобільного маркетингу Mobile Beach Conference 2016

Наприкінці минулого тижня в Одесі було повно представників IT-сфери середньої та вищої ланки. На другу конференцію з мобільного маркетингу Mobile Beach Conference з’їхалися понад 600 учасників з усього світу. Серед них представники таких великих компаній, як Alibaba, EA Games, Mail.ru, MSQRD, Yandex і «ВКонтакте». За подіями найбільшої у Східній Європі конференції з мобільного маркетингу спостерігав і журналіст Forbes.

Мобільний світ: Україна наполегливо вписується у світову географію IT-ринку
Фото: facebook.com/MobileBeachConference/

Автор ідеї організації подібного заходу – Вадим Роговський, нещодавній учасник рейтингу Forbes 30 до 30. Нагадаємо, Роговський – засновник і головний виконавчий директор компанії Clickky, яка є однією з найбільших у Східній Європі платформ, що спеціалізуються на просуванні мобільних додатків, залученні аудиторії і її подальшої монетизації.

«Наше завдання – зробити комунікаційний майданчик, де всі компанії отримають можливість поспілкуватися, обмінятися знаннями, укласти угоди, розвинути свій бізнес. З минулої конференції ми знаємо, що були компанії, які дійсно розвинули відносини, розвинули свій бізнес. В Україні нам дуже бракувало подібного івенту, тому ми вирішили не чекати, що це зробить хтось інший. Ми це зробили, і поки ми задоволені», – каже Роговський.

За його словами, ринок мобільної реклами продовжує активно розвиватися, і зростає приблизно на 50% на рік. Водночас зараз його обсяг оцінюють приблизно в $50 млрд. «Це дає багато можливостей, для того щоб зробити тут успішний бізнес. Є прогноз, що в наступні три роки ринок буде значно збільшуватися за рахунок ринків країн, що розвиваються, насамперед Південно-Східної Азії, саме там загалом обсяг ринку мобайлів буде зростати ще кілька років», – підкреслює Роговський.

У наступні три роки ринок буде значно збільшуватися за рахунок ринків країн, що розвиваються, насамперед Південно-Східної Азії, саме там загалом обсяг ринку мобайлів буде зростати ще кілька років 
Вадим Роговський, засновник і головний виконавчий директор компанії Clickky

MBF 2016 стала другою конференцією подібного масштабу в Україні. Минулого року конференція була розрахована на 250 гостей, цьогоріч її масштаб вже значно зріс. Понад 600 учасників з усього світу ділилися досвідом, налагоджували партнерство, укладали угоди. Водночас організатори постаралися поєднати «приємне з корисним». Крім доповідей учасників, захід постійно супроводжувався різними розважальними івентами, основною метою яких було створити невимушену атмосферу для нетворкінгу.

Власне, почалася конференція в одному з нічних клубів Одеси в п’ятницю ввечері. Після офіційного відкриття на ній працювали відразу два потоки доповідей. Першими виступали Ден Екштейн з ironSource і Марк Тен із sports.ru. Після обіду для учасників конференції почався локальний конкурс краси Mobile princess.

Після конкурсу на учасників чекала одна із найцікавіших доповідей, її автор – Маріо Валле з EA Games. Він розповідав про те, як країни з економікою, що розвивається, зокрема Україна, будуть брати участь у черговій хвилі технічних інновацій.

Закінчився день дискусійною панеллю і премією MBC Awards, якою нагороджувалися компанії за професійні заслуги в індустрії мобільного маркетингу серед компаній зі Східної Європи за попередній рік. Нагородження проходило в трьох номінаціях: Best Mobile Marketing Agency ‒ Moburst, Best Mobile Monetization Platform ‒ Appodeal і Best Mobile Network, де переможцем стала компанія Tapgerine. Після цього гостей фестивалю чекав нетворкінг і спільний перегляд фіналу Ліги Чемпіонів.

«Найбільше мені сподобалася невимушена атмосфера і те, наскільки легко можна було знайомитися з людьми», ‒ поділився враженнями глава маркетингового напрямку Readdle Денис Жаданов.

В Україні зараз безліч видатних компаній, які стають світовими лідерами і трендсеттерами. Залишилося тільки втриматися і бути першими
Юлія Краснієнко, директор з розвитку бізнесу Looksery

Другий день конференції був не менш насиченим. Більшість опитаних гостей відзначили цікавий виступ засновника таких проектів, як iMesh, Viber, Juno Ігоря Магазинника, який ділився досвідом побудови успішних проектів. Увечері було ще кілька цікавих панельних дискусій, фінал конкурсу краси та офіційне закриття конференції.

Судячи з відгуків гостей, більшість залишилися задоволені. «Це чудовий формат для проведення подібних заходів: сонце, море, пляж. У всіх чудовий настрій. Трохи погода підвела, але загалом гарне місце, де об'єднали розробників, інвесторів та фахівців в області мобільного трафіку, монетизації та інших IT-напрямків. Зручним було, що запропонували використовувати спеціальний додаток для учасників конференції. Я зміг відразу на місці призначити кілька зустрічей і вдало провести переговори», ‒ розповідає один із засновників молодої білорусько-української компанії з розробки ігор і додатків Fantomazz Олександр Колтунов.

При цьому, незважаючи на те що конференція тільки закінчилася, організатори вже пообіцяли, що наступного року вона буде ще масштабнішою. Зокрема вже заплановано чотири потоки контенту, 1000 учасників і понад 60 спікерів. З огляду на темпи розвитку цього ринку як у світі, так і в Україні, зібрати таку кількість учасників, ймовірно, не буде надто складно. Учасники зазначають, що Україна останнім часом все більше вписується у світову географію IT-ринку. «В Україні зараз безліч видатних компаній, які стають світовими лідерами і трендсеттерами. Залишилося тільки втриматися і бути першими», ‒ резюмує директор з розвитку бізнесу Looksery Юлія Краснієнко.

Коментарів 0
Увійдіть, щоб опублікувати коментар
FORBES У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ